Sunday, March 27, 2011

Tak sabar nak ambik degree

Salam & morning :))
Semalam aku n kwn2 aku keluar outing ke ipoh.Biase la,semangat nak pergi Karnival Jom Masuk U berkobar-kobar.awal2 pagi lagi kitorang da bertolak kuar sedangkan event2 macam tu mane adda start awal2 pagi.Paling kesian kat si Tiha la sebab kitorang tipu cakap jam pkul 10 pagi tapi sebenarnye baru pkul 8.hehee.Sampai je ipoh,die bebel2 asal mall xbukak lagi.Sorry ye darling,tipu sunat je tu..

Ok2,back to topic..Bagi sape2 yang belum g karnival tu aku sangat2 la menyaran kan korang pergi.Macam2 info korang leh dapat kat sana.

Muke eksaited nak terjah karnival.


Gambar dalam karnival tak sempat nak ambik sebab ramai sangat orang..Jam wei,jam..
Paling best,aku jumpe junior2 aku *nada eksaited* weeee~~


Tata  c:



No comments: