Sunday, May 22, 2011

Mengembangkan apa yang boleh dikembangkan?

Morning u olls (:

Cuti matriks rasanya baru je dalam sebulan tapi aku rasa dah banyak part-part badan ni yang jadi sangat sensitif.Sensitif terhadap kekembangan.

Part pertama yang paling sensitif ialah hidung.Reasons?Sebab aku rasa hidung aku ni cepat terkembang bila something yang aku buat atau ada kaitan dengan aku menjadi perhatian.haha *facepalm* tak percaya jugak?
  
Disebabkan sekarang ni musim meng-update upu & usm fasa kedua,aku nak ambil contoh dari ic aku.Cuba TELITI gambar ni.Perasan tak something dekat ic aku?Cer tengok cer tengok~~ *gaya kak limah* 


Kenapa aku harus mengembangkan hidung demi ini?Sebab tahun ini tahun 2011!So,bila 11 November nanti i'll be sweet 19teen and the date will be 11/11/11.teehee :p Ouh,dan lagi,ada sorang blogger pernah post pasal benda ni.Nama blogger tu aku tak ingat tapi nama blog dia Sayang DarLing dan kalau nak baca entry sebenar KLIK SINI


Tahun ini kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu:
  • 1/1/11
  • 1/11/11
  • 11/1/11
  • 11/11/11
serta bukan itu sahaja...

cuba ambil 2 nombor akhir tahun kelahiran kita
&
+ dengan umur kita pada tahun ni..
keputusannya ialah:
= 111.
[tp utk yg lahir 2000++, hasil tambahnya = 11 shj]


Pada bulan Oktober nanti akan ada 
  • 5 kali hari Ahad
  • 5 kali hari Sabtu


Ini hanya akan terjadi sekali setiap  823 tahun.

Maaf,saya copy paste saja.MALAS nak taip baru :)


Lagi satu, aku pernah post pasal dislike button dekat wall fb aku.Aku dapat idea ni pon sebab terbaca tweet someone dekat twitter *im a copycat AGAIN* Then,tak sampai sebulan lepas tu kecoh pasal fb dah ada dislike button.Kembang lagi sekali la ai :p


Tapi aku tak activate pun benda alah ni.MALAS. *again*

Dan yang paling ketara tahap perkembagan kekembangan (?) aku ialah my body size!

Cuti semester satu.

Terkini :S

Bapak beza saiz aku!Oh,i miss those tiny legs and slimmy tummy ;(  And,ouh!Kenapa ekh aku sekarang da jadi macam pelarian?Dua-puluh-empat-jam kelaparan!

Any helps?








2 comments:

Anonymous said...

tahun nie macam macam jadi la..mungkin akhir zaman..wallahualam..

btw,biasala selalu lapar time cuti..hee..

budak katak said...

efa:tak berani nak komen apa2.sbb bnda ni sume kuasa Allah.
Mak pun cakap,time cuti ni la nak gemok2,nanti da masuk U konfom badan susut automatik :)